tag:blogger.com,1999:blog-9222582470184814055.post2079049442363398810..comments2024-03-13T21:46:28.719+01:00Comments on Fabio Farelli: Giant LeapFarellihttp://www.blogger.com/profile/06446946313591196182noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-9222582470184814055.post-35478095110774884212017-08-03T23:20:05.158+02:002017-08-03T23:20:05.158+02:00Daar krijg je beslist GEEN spijt van, Fabio. Veel ...Daar krijg je beslist GEEN spijt van, Fabio. Veel plezier ermee... ;-)marcoVnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9222582470184814055.post-32352194747705626592017-08-03T19:11:57.660+02:002017-08-03T19:11:57.660+02:00Heb altijd wat reserve gehad tov Giant (te groot ....Heb altijd wat reserve gehad tov Giant (te groot ...) maar las zoveel enthousiasts over dit frame dat ik het gekocht heb toen het voor een schappelijk prijsje in mijn maat werd aangeboden.Fabio Farellihttps://fabiofarelli.blogspot.nl/noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9222582470184814055.post-256981716417964542017-08-03T12:10:42.474+02:002017-08-03T12:10:42.474+02:00Ik heb zelf sinds een paar jaar zo'n Giant Pel...Ik heb zelf sinds een paar jaar zo'n Giant Peloton Superlite uit het jaar 2000. Ik heb toch al heel wat racefietsen voorbij zien komen (en ook onder de kont gehad), maar ik moet zeggen dat deze toch wel een van mijn favorieten is. Qua framebouw is er over nagedacht. Een (aerodynamische) compacte voorvork-kroon. En een aansoldering van de staande achtervork waar eveneens goed over is nagedacht. Een kettingnokje op de staande vork, dubbele bidonhouderbokken en een stuitnokje achter het balhoofd voor een (echte) pomp zijn details die er toe doen. Nee, geef mij maar zo'n stalen rakker in plaats van zoeen van car(t/b)on.marcoVnoreply@blogger.com