woensdag 18 februari 2015

Claude Criquielion

11 januari 1957 - 18 februari 2015


2 opmerkingen:

  1. De leeftijd, de sport, de tijdsgeest, de aandoening... voel zeker op zo'n dag als vandaag erg veel overeenkomsten. Ik dank OLH (RK-blog toch?) op mijn blote knietjes dat ik er op mijn eigen nine-eleven in 2010 het er ondanks alle vervelende nasleep en nog dagelijkse restverschijnselen het er goed van af heb gebracht. En dit geeft me aanleiding om nog meer van het leven te genieten. En had dit zonder de onvoorwaardelijke hup van mijn "verzorger" niet kunnen klaren. Mijn motto sindsdien: "Tel wat je hebt, niet wat je mist".... :-) Ik wens de nabestaanden van CC veel sterkte de komende tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze Lieve Heer en Ons Lief Vrouwke zij hier zeer zeker gepermitteerd.
      OMG wat minder.

      Verwijderen