dinsdag 26 april 2016

Arty not farty

art: zoë power

2 opmerkingen:

  1. Beste Fabio,

    Even off topic: in een oud wielerboek van wijlen mijn vader trof ik een tweetal redelijk goed bewaarde krantenknipsels eind jaren 60 mbt overwinningen van ene Jacques van Kessel. Ik wil ze met liefde en plezier scannen en toesturen als je geinteresseerd bent maar heb dan wel enige technische instructie nodig (e mailadres oid). Heb zelf geen facebook, mijn vrouw wel, maar ik heb geen idee hoe dat zou werken. Ik hoor het wel.

    Mvg

    Fausto Roppi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Fausto,

      Wat leuk. Daar ben ik zeker in geinteresseerd. Als je gewoon mijn naam aan mekaar (fabiofarelli) tikt en je zet er @gmail.com achter dan kun je me mailen.

      Gr, Fabio

      Verwijderen