zondag 15 december 2019

De ketting van Martin

foto: cor vos
'Pardon maar ik moet toch even wat kwijt. Volgens mij heb ik een probleem met de overbrenging van mijn potentiële kracht van het pedaal naar het achterwiel. En ik wil niet flauw doen maar dat is toch behoorlijk essentieel momenteel. We zijn namelijk bezig met een wielerwedstrijd en de anderen die meedoen hebben dat probleem blijkbaar tot op heden niet. Het is nogal vervelend voor me dat ik hierdoor een achterstand oploop terwijl de bedoeling nou net is dat ik uiteindelijk voorop zit. Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet uit te sluiten is dat dit zal lukken maar het lijkt me dat de kans intussen almaar wat kleiner aan het worden is. Het zou fijn zijn als daar binnen min of meer afzienbare tijd wat aan gedaan zou kunnen worden. Aan die ketting ja, zou écht fijn zijn. Dank U wel.'

De pechvogel in kwestie, hij is er toch wel gekomen maar of deze wedstrijd nog werd gewonnen is de vraag.
Vanweges dat Fabio d'r trots op is, dit plaatje van afgelopen nazomer. Links voor Fabio en Bob M, dat is 'm.

foto: hans van der heijden
En mocht nog iemand zo'n truike hebben als dat Martin in 1983 droeg,


Fabio houdt zich warm aanbevolen.


Dè 'nothing' asteblief niet te serieus nemen, eerdere truikes van Beckers van de frikandellen  zijn ook niet te versmaden.

Martin Havik wordt vandaag 64.
En is de oprichter van Remo BV, REcycle MOvement, wegwijzer in recycling van textiel,
dat biedt perspectief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten