donderdag 25 november 2021

Wiel Kuntzelaers RIP




Wiel Kuntzelaers, archivaris en chroniqueur van de NWB, voormalig succesvol ploegleider van Vivo en Super, voormalig coureur en vooral wielerliefhebber is gisteren verhuisd naar de wielerhemel waar hij weer herenigd wordt met zijn zeven maanden geleden overleden Annie.

Zijn zoon Maurice schreef er dit over:
Ik post zelden iets op Facebook, maar heb mijn vader beloofd dat ik daar nu een uitzondering voor maak om zijn vrienden en kennissen te informeren. Gisteren, woensdag 24 november, is mijn vader Wiel Kuntzelaers overleden. Bijna 7 maanden na het overlijden van mam heeft pap ervoor gekozen dat hij dezelfde lijdensweg niet wil ondergaan. Deze dappere keuze heeft hij al een tijd geleden gemaakt. Hij heeft nog van vele vrienden en naasten afscheid kunnen nemen wat hem zichtbaar goed deed. Mijn broer Richard en ik hebben hem ook beloofd dat we zijn fantastische website www.wielkuntzelaers.nl zullen blijven onderhouden.


Rust zacht Wiel.

3 opmerkingen:

  1. Ben ervan geschrokken. Was'n geweldige man! Sterkte voor alle betrokkenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Fabio,

    bedankt voor het vermelden van het overlijden van ons pap op je site. Het doet ons goed te horen dat hij niet alleen voortleeft in onze herinnnering maar dat er ook wielerliefhebbers als jou zijn die hem missen. Richard Kuntzelaers

    BeantwoordenVerwijderen