woensdag 13 september 2023

Looks sharp!


Een Cascarsi uit de latere jaren van het merk. 
Dat laatste vanwege 't aluminium waarvan het gemaakt is en de vorm van de buizen.
Rond of begin jaren 2000 waarschijnlijk.
Weer eens totaal iets anders.


Wel een frame, of op z'n minst de stickers, uit buurdorp Liessel.
Afgelopen Tour der Ongeschoren Benen heeft Fabio het merk Cascarsi nog gepromoot in het rondje in en rondom de Peel.


Tussen het carbon, alu en incidenteel titanium viel het zwart-witte stalen fietske genoeg op om menige opmerking en vraag te krijgen. 
Meer duidelijkheid over het frame zal echt wel komen.
Gisteren heeft Fabio de eerste eigenaar nog gesproken.
Na enkele jaren ellende en zelfs de aanschaf van een elektrieken geval zit hij weer op de racert.
Het nadeel is wel dat ie nu weer kilometers maakt en minder op straat staat te buurten.
Maar dat komt wel goed.
Niet Leo?

foto: archief wiel kuntzelaers


2 opmerkingen:

  1. Guillaume Schuermans14 september 2023 om 23:14

    Niet echt een reactie op deze frames, maar ik heb hier in de collectie een fiets waar ik weinig info over vind. Er staat 'designed by Farelli' op en ik wou dus eens horen of dit jou iets zegt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet van mij, als je dat bedoelt Guillaume. Maar waarschijnlijk van Jacky-Sport uit Ronse. Klik in mijn blog rechts bij Labels op 'farelli' en je ziet enkele blogjes die ik hierover heb gemaakt. Deze is de laatste en meest informatief: https://fabiofarelli.blogspot.com/2020/11/cycles-farelli-continuing-story.html

    BeantwoordenVerwijderen