zaterdag 22 juni 2024

Deurne's Straatmadelief


 

2 opmerkingen:

  1. Ik was de afgelopen dagen in Straatsburg en Nancy, Fabio. Diverse mooie straatmadelieven gezien. Hoogtepunt was een passant op een Helyett met Mafac middenoptrekremmen, vermoedelijk tweede helft jaren ‘60. Heb nog geprobeerd mijn reisgezelschap uit te leggen dat dit iets bijzonders was, maar niet-begrijpende blikken waren mijn deel. Niet-wielrenners. De leegheid van hun levens had mij wellicht moeten schokken, maar het zijn aardige mensen en zij weten niet beter.

    Mvg

    CyclesGoff

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In Avignon zag ik tot tweemaal toe een gast passeren op een prachtige oude racefiets met een moustache-stuur én 'n Campagnolo Paris-Roubaix derailleur, of iets wat daar op leek. En je bent overduidelijk je naam waardig.

      Verwijderen