vrijdag 1 maart 2013

Fabio aan de gang

De trouwe lezer heeft het ongetwijfeld gemerkt,
ja inderdaad, 'Er is iets met Fabio ...'.
Geheel correct lieve vrienden.
Fabio is niet helemaal lekker.
Spierpijn, hoesten, koorts en zo.
Iets met een verkeerde bloedzak en die koelkast moet ook eens nagekeken.

Dank U, het gaat al een stuk beter met hem,
hij kan z'n ontlasting nou eigens weer ophouden.
Het arbeidsethos trekt weer aan zijn kuiten.
Maar dat mag niet van de dokter,
daar krijg je een Bitossi-hart van.
Of erger.

Lichte administratieve werkzaamheden dan maar ...
Maar daarvoor moet je lezen en schrijven kunnen.
Ah, d'r moest nog wat voor het Stalen Ros.
Duurt nog drie weken ....
Fabio kan maar aan de gang zijn.

3 opmerkingen:

  1. Ik zie het al, en geklopt eike mî un kùnjekske. Veul bèter kendut nie krijge.
    Ge hoeeft gin platjes te make, want ik heb er nog zat eiggegemakte ligge mî un hoog Radio Manders gehalte. Elke week nog te heure op de baan, tot ergernis van die jong snotneuze.Van Dell Shannon tot Tab Hunter en van Lydia Tuinenburg tot Connie Francis. Ge wìt ut màr te zegge.
    PS ik ben echt nie weg van Gorki, mar ja wie ben ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorki mag ook niet meedoen. Hoewel Fabio hun 'Boterhammen'cd erg mooi vindt.
    Dank voor 't aanbod maar dit is juist een van de leuke dingen eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bitterskap ! En asge nog wa Intralipid noddig het heur ik 't wel.

    BeantwoordenVerwijderen