woensdag 16 december 2015

Oud Zweet


4 opmerkingen:

  1. Er zijn er 4 bij die ik ook als oud zweet heb gehad. O.a. die van Jan Relou. De kolenboer uit Helmond, oud voorzitter van Boitenlust. Die bij ons op de camping stond, en een van de eersten was, die een heuse stacaravan bezitte. Met hem, zijn zoontje Jan jr. ben ik heel wat koersjes af geweest destijds. Jan toerde zelf ook regelmatig en kocht daarvoor de oude Batavus (uit de Televiziertijd) van Jos van der Vleuten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marco, het is geweldig om dit te lezen. Dat je mijn vader en mij kent :-) Jammer dat wij dit niet eerder zijn tegen gekomen. Terug denkende aan die tijd op de camping in Handel geeft altijd een goed gevoel. J

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top Jan. Erg blij met deze reactie. Mooie tijd was dat. Jij op je kleine rooie racefietsje. Je zusje Rian kan ik me ook nog herinneren. Ik hoop dat het goed gaat met je... TOP...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je zo snel reageert want het is al even geleden dat je deze post hebt geschreven. Van dat rode fietsje heb ik alleen nog maar foto's, heb nog wel mijn allereerste fiets met dikke banden en geen versnellingen :-) Harijan is aan kanker overleden toen 34 was. Zij had drie dochters, haar oudste Angelique, heeft mij vanmorgen de link naar deze post gestuurd. Kan me zelf niet meer zoveel van die tijd herinneren. Het ongeval van pa heeft veel impact gehad op mij en de anderen. Zelf heb ik drie kinderen, de jongste woont nog thuis. Wij wonen al jaren in het buitenland, maar de planning is dat we over twee jaar terug gaan Nederland als de laatste gaat studeren ;-) Zou graag meer over die periode horen als jij dat met mij wilt delen en natuurlijk tijd hebt. Mijn email is jdelaroullou@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen