Een Alan mooi geparkeerd voor een Ford Capri.
Niet dat Fabio d'r verstand van heeft maar de Capri lijkt 'm ouder dan de Alan.
Niet dat 't van belang is, dat niet.
Ze hebben wel iets gemeenschappelijks, Alan en Capri.
Allebei oud ijzer, zegt U?
Foei!
Enig respect voor beide ooit zo geliefde renpaarden is op z'n plaats.
Nee, 't zit 'm in 't scheuren.
Scheuren als in 'vroemm'?
Ook, maar dat bedoelt Fabio nou niet.
Hieronder scheurt de eigenaar van diejen Alan trouwens naar de overwinning.
Anthony Cuff, de eerste die onder de minuut dook met de Flying Kilo (59,62).
Hier wint ie de Dulux Tour, 1981, bij de kiwi's, Nieuw Zeeland..
Maar om terug te komen bij het onderwerp.
Scheuren.
De echte liefhebber, en dat bent U, voelt z'n maag nu samenkrimpen.
De lugs van 'n Alan hebben helaas een neiging tot scheuren.
En nee, 'n Ford Capri heeft géén lugs.
Althans, voor zover Fabio weet.
Als 'n Ford Capri vanuit 'n bepaalde hoek werd geramd,
dan kon z'n benzinetank scheuren.
Met mogelijk bovenstaand gevolg.
Dan kun je toch beter 'n Alan hebben.
Wat zegt U, lood om oud ijzer?
Anthony Cuff van hierboven is later 'n loodgietersbedrijf begonnen.
Dat dan weer wel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten